Månadsutmaningen hos ELB är blå

Denna månaden är det blått + en komplementfärg du väljer själv som ska dominera  ditt bidrag.
Som lite inspiration har jag skapat ett kort med blått o grönt i fokus. Vill du se vilket material jag använt hittar du det >HÄR<
 
På Pinterest tror jag det var som jag såg någon som stämplat på jeanstyg, som paper piecing alltså. Här kommer min variant med fina hÄnglarna:
 
Bakom motivet har jag satt ett PL-kort från En Liten Butik: "Denna vecka noterat". De är butikens egen produktion och designade av två av mina DT-kompisar. De kan användas till en massa kul o jag gillar att de har svenska texter, så mycket är på engelska annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0