Bidrag nr 2 till Moas sommarutmaning!

Tiden är knapp men inspirationen på topp, kanske just eftersom tiden är knapp... =)
Till Moa Pyssels sommarutmaning får man ha med två alster så här kommer mitt andra bidrag:
 
 
Två dies från Marianne design har jag använt: ljus och hjärtballong. På ljuslågan har jag först målat, sen täckt med 3D-lack o sist strött på lite rosa glitter. Det svart/vita mönsterpappret har jag målal lite slarvigt med Gesso för att dekorationerna ska komma fram lite mer o inte drunkna i allt mönster.
Jag har jobbat lite överallt med 3D-kuddar för att få höjd på det hela: "fyrkanten", ljuset o ballongerna har fått olika höjder.
 
 
Här syns det lite bätte, baksidan med kvällspyssel är ju det halvdåliga fotoljuset...
 
Glada kvällspysselkramar, Monica
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej igen! Jättefint kort det här med! kram Lotta

2014-06-26 @ 08:05:22
URL: http://www.mylittlescrapcorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0