Glada julkort.....

....i lite otraditionella färger är härligt!!
Det första kortet är ett glasklart exempel på ett CASE: copy-and-steel =) Jag har "lånat" hela kortidén av glad-kortens okrönta drottning: Muffin! Har ni inte kollat in hennes blogg tidigare så är det hög tid nu -det är en härlig färgexplosion med charmiga figurer hon bjuder på!!
Kortet då? Jo, HÄR hittar du kortet jag "idé-stulit" och här kommer mitt:

 

Nästa kort är en lätt förvånad ängel -tycker den känslan innfinner sig varje år när tiden skenar iväg o man har tappat bort minst en vecka i planeringen. Men hittintills har det blivit jul varje år oavsett om jag är klar med det jag tänkt eller inte =) Tur det!!


Kommentarer
Postat av: Muffin

Nämen! Tack söta du för dina goa ord, du anar inte hur glad jag blir! Självklart är det ok, jag tycker bara det är roligt om någon blir inspirerad av mina kort. Dina är jättefina och jag blir grymt avundsjuk på din fina kantstans på det nedre kortet. :)

2011-11-06 @ 17:38:21
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0