Stämpelkällans jul

Här kommer två nya julkort med motiv från Stämpelkällan. skulle ha bloggat dem på inspirationssidan också men mitt inlogg har gett upp =(
Är inte alltid lysande bra med teknik....det ska ju bara funka!! Fast känner jag mej själv är det lite tidigt att utesluta ett "systemfel 30"....dvs felet finns 30cm från skärmen!!



San har ritat både ängel och gransvirl!! Fina, eller hur?




Här har jag maskai ihop motiv så det ryker!!! Hela 6 olika motiv blev det. Massa glitter o dessutom crackle-lack på girlangen och i lyktstolpens glas. Den lilla tjejen är ett motiv jag spegelvänt. Hon är monterad på 3D-kuddar för att få lite höjd på det hela.

Nu finns en ny utmaning i Stämpelkällans blogg å det är jag som hittat på denna gången =) Skynda dit och delta! Om du inte har nåt motiv från Stämpelkällan finns en lösning -gå med som bloggföljare så får du en freebie på mailen. Visst är det finurligt!! Digitala motiv går ju dessutom att själv välja storlek på.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket snyggt sätt att använda stansen ifrån martha s. Och vilka fina stämplar! Du är så duktig.

2010-11-07 @ 18:23:20
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: Ellis

Jättefina kort, vad läckert det blev med snödroppet! =)

Kram Elenor

2010-11-14 @ 18:32:00
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0