Veckans utmaning: en skiss




Har en hel del kort att fixa denna veckan så en skiss från Fruarna Lilja blev alldeles lysande som inspiration! (i min sidebar hittar du länkning till dem)

Så här blev mitt kort:


Ramen + textskylten är utskurna med Slicen. Har färglagt med Promarkers, glittrat kanten med Diamond Stickles och satt texten på 3D-kuddar.


Ett kort till blev det idag, ett betydligt renare kort. Torrembossat bastuisolering igen =)
Promarkers, 3D-lack på glaset och 3D-kuddar under texten.




Igår kväll kom dottern med sin lenaste röst: mamma.....ska iväg om en stund. Måste fixa mej....kan du greja ett kort?
Ett med Filur-ängel/djävul skulle vara bra....nåt liknande Js studentkort.
Ja, ja, hon vet ju åtminstone vad hon vill ha =)



Är inte så nöjd med "18 år", men det fick vara. Tiden var för snål för att göra nåt annat.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kort du har gjort! :)Och tack så mycket för din söta kommentar på min blogg!

2010-06-14 @ 11:25:25
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com
Postat av: VardagsSkvaller

Hej :) Vi har precis startat en blogg och skulle gärna vela ha lite kommentarer. Det skulle vara superduper snällt om du kunde länka oss, tack på förhand MVH Julia och Evelina

2010-06-14 @ 18:24:42
URL: http://vardagsskvaller.blogg.se/
Postat av: Päivi

Härliga kort du gör!!! Kortet till 18 åringen skulle då jag vara supernöjd med. De där stämplarna är så härligt lekfulla.



Kul att du hittade till min blogg, tycker det är sååå kul när någon lämnar spår efter sig där :o)



Ha det bra!

...skrev ett kommentar tidigare men jag vet inte vad jag tryckte på för den försvann... hoppas det nu inte kommer in två kommentarer av mig... :o)

2010-06-15 @ 09:50:41
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0