Vem vet, tredje gången gillt?!

Hej där!
KaBoks septemberutmaning har jag ju skrivit om två ggr och visat mina varianter på jul utan traditionellt rött och grönt. Då man får lov att delta med tre bidrag och jag nu gillar det här med lite udda julkortsfärger så kommer här mitt sista bidrag:
Kortet har jag gjort till två utmaningar, dels den som KaBoks har och dels en julkortsutmaning på fb där man skulle uppfylla vissa kriterier:
platt kort, band eller spets, minst två mönsterpapper, minst ett djur, en snöflinga och ett hjärta.
 
I vanlig ordning så har jag färglagt med Copicspennor. Bakgrund är skapad med distressdyna och infärgningsverktyg. De små djuren kommer från lawn Fawn.
 
Kram, kram!
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Ja,det går fint med andra färger till jul!De här granarna passar i många motiv, finns det att köpa än,det är väl Magnolia?
Tack för besöket
Kram

Svar: Hej där!Jag trodde det var en Magnolia, men hade fel för mej, det är en lite äldre Marianne design. Den heter LR 0136 och jag vet att den tidigare funnits hos Moa Pyssel. Jag gillar den massor! Om du är ute efter den så brukar Lotta på Moa kunna beställa in om man mejlar henne.
Kram!
Monica =)

2017-09-24 @ 09:51:01
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0