En födelsedagsfirande kock!

Hej där!
Min kompis mamma har en väninna som jobbar i skolkök och dessutom fyller lite extra jämt trots att det är udda siffror =)
Klart jag fixar till ett kort och vad passar bättre än en kock med ett vänskapsrecept! Tjejen kommer från Magnolia och receptet är från Bildmålarna. Jag fick helt fria händer så jag hoppas tjejen ifråga gillar färg, en grå dag behöver väckas upp och det var verkligen regngrått när jag gjorde kortet...
 
 
 
Glada onsdagshälsningar,
Monica

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Hej :)

Super fint kort du har gjort.
Jag är övertygad om att tjejen gillade det.
Det behövs lite färg i detta gråa väder.

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2017-12-03 @ 15:21:47
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0