Lite gamla synder...ELB

Hej där!
Jag har varit inspiratör hos En Liten Butik sedan oktober 2012 och fram tills Lotta sålde sin butik i mars i år. Det är länge det....
Nästan hela vägen så har jag bloggat här parallellt med butiksbloggen. Fast i början av 2016 så bågnade jag lite i mitt eget bloggande. Jag kände att det inte var så många som kollade runt på bloggar just utan den mesta aktiviteten fanns i grupper på facebook och på Instagram.
Nu har jag börjat blogga igen, insåg att det är ju rätt kul att ha alla korten samlade nånstans. En Liten Butiks blogg finns kvar än så länge men vem vet vad som händer när de nya ägarna kommer igång. Så det kommer att bli lite gamla grejer som dyker upp ett tag blandat med nytt förstås.
Vill du kolla på de nyare grejerna så finns de under Monicaminsann på Instagram också.
 
Sooo, without further ado...
ELB februari 2016:
 
 
 
ELB mars 2016:
 
 
 
 
ELB april 2016:
 
 
 
 
De här två korten gjordes också där på vårkanten:
 
 
 
Nu får det allt räcka för en stund, fler ELB-kort får komma en annan dag!
Kram på dej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0