Ugglegrattis!

Hej där!
Ett ugglekort har jag gjort för En Liten Butiks blogg. Hoppa dit vettja', kolla in materialet jag använt o lämna gärna en liten kommentar. Det kommenteras alldeles för lite i butiksbloggar tycker jag, vore kul med mer respons från besökarna =)
De två textstämplarna kommer från Gummiapan, en butik med massa fina små texter.
 
Charmigt tufsig Gardenia är min senaste favoritblomma! Såna här små dekorationshörn är kul att greja till. När jag kollar på nätet ser jag att många gör betydligt större varianter, får väl testa att ta i lite mer nästa gång kanske.
 
En Copicsfärgad uggla från Craftin'Kimmie. Egentligen har han en måne o stjärnor bakom sig men de klippte jag bort denna gången.
 
Glada hälsningar,
Monica

Kommentarer
Postat av: bili

Å vilken söt uggla :) Jättefint kort! kram bibbi

2015-09-09 @ 10:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0