Marsutmaning hos ELB: Påskgult

Hej på er!
Härlig rea är i full gång hos En Liten Butik - en massa härligt pyssel till rejält nersatta priser!
 
Samtidigt finns marsutmaningen nu uppe i bloggen med den här inspirationsbilden:
 
Bilden visar början på ett av mina kort, får se vad det blir i slutändan... Kanske får den lilla virkade duken vara med, det är ett av mina otaliga små loppisfynd =) Stämpeln är en Magnolia o med på rean hos ELB.
 
Det lär förresten bli en hel del copicsmålande framåt: jag går på kurs o det är såååå roligt!!! De två första delkurserna av fyra hos Scrap o Hobby med urduktiga Rozzan som kursledare har jag redan hunnit gå, två delkurser till att se fram emot <3
Det är kurserna som ingår i ECCP (European Copic Coloring Program) jag går, framtagna speciellt för de pennor jag använder. Kursen är bra med tydligt material o bonusen att kunna fråga o bli visad direkt är superbra. Men visst finns det mycket att hitta på nätet också. Oavsett så är det envis träning som behövs =)
 
Hoppas du har lust att hänga på o greja till nåt härligt gult med påsk-association!
Glada hälsningar, Monica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0