Randigt är månadsutmaningen hos Gummiapan

Hej där!
Här kommer ett kort jag gjort med Gummiapans utmaning i åtanke, har bara dröjt lite innan jag fått blogga den.... Men nu så!
Min tolkning av randigt blev washitejp helt enkelt, glada ränder som avslutas med utstansade bokstäver i flera lager. Inspiration hittade jag på nätet men då användes cs istället. Vore enklare, för det var allt lite pill för att skära till tejpen längs med så att den fick samma bredd som bokstäverna!
 
Den fina textstämpeln kommer från Gummiapan.
 
Här kommer nu mitt kort:
 
Fem lager bokstäver, det sista med tejp på.
 
Tejpen fick anpassas till bokstäverna.
 
Sommar, sol o glada kramar,
Monica
 
 

Kommentarer
Postat av: bili

Snyggt och vilket jobb att skära ut för varje bokstav. Texten gillar jag, finns även här. Önskar dig en trevlig fortsättning på sommaren. kram bibbi

2015-07-14 @ 21:03:43
Postat av: Pillan

Kul idé med utstansade bokstäverna och washitejpen! Tack för du är med i vår utmaning hos Gummiapan :)
/DT-Pillan

2015-07-16 @ 22:25:09
URL: http://pillan-pillan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0