En av mina första stämplar

Hej där!
Jag gillar att se mina prylar för att få inspiration o det betyder att jag drar fram en hel del när jag pysslar.... Synd att jag inte är lika bra på att plocka undan igen =)
Mina klossade stämplar däremot syns alltid, de står så fint på små hörnlister monterade på väggen. Två av dem "ropade på mej" idag, dels en katt från Penny Black o dels en textram från Kortmakarn. Katten är en av mina första stämplar o en klar favorit!
 
De här två motiven var som gjorda för att jobba lite med 3D-tejp o få höjd på det hela bestämde jag mej för. Så här blev det:
 
 
Ha du koll på vilka stämplar som är dina första?
 
Glada hälsningar, Monica

Kommentarer
Postat av: Kia

Svar: Tack Monica! Jag kan tyvärr inte komma på kursen :( Synd, för det hade varit skoj att lära sig mer och att träffa er igen. Jag har heller inte tränat så mycket. Fast mer än innan kursen i alla fall och det är ju bra :) Hälsa de andra och hoppas vi syns snart igen. Kram Kia

Vilken söt kattstämpel! Förstår att det är en favorit.

2015-04-17 @ 15:56:08
URL: http://pysselhyss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0