Mystext o födelsedag

Nu var det en stund sen jag uppdaterade här!
Två kort har det blivit för En Liten Butik, ett kort med en av de fina texterna från Kaisercraft som Lotta har i butiken o ett med Journalingcard och Fnyz-cirkel =)
 
Håll tillgodo:
Väldigt sparsamt med dekorationer blev det för jag ville att motiven o då speciellt texten skulle hamna i fokus. Bildmålarkillen är färglagd med flytande distresser.
 
Temat hos ELB denna månaden är klassiska LO-områden: Mixed Media, journalling, doodling bildserier och så. Fast det går ju att få till varianter på kort också. Det härligt prickiga textkortet fick bli en dekoration istället =)
 
För att få lite höjd har jag klistrat upp textkortet på en bit pizzakartong -precis lagom höjd o lättillgängligt nu kring alla helger, åtminstonde hos oss...
Pillrigt var det allt att få till den tunna linjen runt bokstäverna utan att slinta! Men med läsglasögonen gick det finfint. Bara att inse: 2013 var året då detta tantattribut blev ett faktum i mitt liv =)
 

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0