Stooor kanin-kram på Alla hjärtans Dag!!!

Hej där!
Här kommer dagen till ära en kram fylld med hjärtan <3
Den stilige lille kaninen kommer från Sans Design och hjärtraden är en av Sans freebies. San har släppt en massa nya digisar, den ena charmigare än den andra =)
 
Stickers, papper, blommor o blad kommer från den härliga rean hos ELB! Lotta tömde i princip sin shop genom en jätterea men nu ramlar istället en massa nya spännande saker in.
Denna veckan har vi dessutom skissutmaning varje dag i bloggen, häng på vettjá!! Själv håller jag på att slipa på ett kort, min dag är på lördag (15e)!
 
 
 
Eftersom jag använt copics och jag har med en massa hjärtan passar jag på att delta i utmaning nr 10 hos copicmarkers Sverige: Hjärtan!
 
Pennor i massor har jag använt:
Lila: V000, V12, BV02, V17     Gul: Y02, Y06, Y08, Y17     Brun: E33, E35, E37     Grön: G00, G02, G05, G07
Blå: B00, BG01, BG05     Orange: YR00, YR02, YR04, YR07     Rosa: RV10, RV21, RV23, RV13
Grön tröja: YG11, YG06     Rosa öron: R00, R20, R22     Grå: C1, C3, C5
 
Önskar dej en härlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Kaninkortet är så fint och passar toppen idag som denna och färgerna gör att man känner sig riktigt glad. Kram från Titti

Postat av: Cattiegirl

Oh vilket sprudlande kort - garanterat en glad mottagare för det - kaninen var supersöt!
Kramar
//Cattie

2014-02-15 @ 09:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0