Skissutmaning hela veckan hos ELB - idag är min dag!!

Hej på er!
Hela denna veckan är det en ny skissutmaning om dagen hos En Liten Butik. Fram till den 19e har du på dej så skutta över vettjá!
Idag är det min tur, så här kommer den skiss jag gjort + en tolkning. denna gången blev det en tag istället för ett kort. Lite extra kul är det att jag testat min nya stämpel från K Design för första gången: supernöjd blev jag!
 
 
Oavsett om du hänger på utmaningen hos ELB eller inte vore det kul om du ville tolka min skiss! Det är så spännande att se hur andra tänker utifrån samma förutsättningar =)
 
 
Den gröna bakgrunden har jag gjort med hjälp av distressdynor och en schablon. De där schablonerna jag har får allt bli använda lite oftare tänker jag, det blev ju fint.
 
 
Crackle Paint är ytterligare en gammal favorit som dammats av. Läckert med alla sprickorna!
 
Härlig pysselhelg!!
- Monica -
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Klart du ska vara nöjd med dina nya stämplar, supersnygga. Crackle Paint är fint, kanske ska damma av den tekniken - tack för påminnelsen!

2014-02-15 @ 14:46:20
URL: http://inola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0