Vintage vs modernt julkort

 
Att skapa två julkort med samma material men två helt olika stilar, vintage o modernt, är veckans tema hos En Liten Butik. Superkul, så det här tänker jag göra igen!
Mitt vintagekort visade jag nyss, det med skridskorna du vet. Så här kommer en mer modern tolkning med samma stämplar, en tag o "ostduk". Vad modernt är var ju inte så självklart förstås... Lite mer avskalat o klarare förger blev min variant.
Skutta gärna över till ELB o se fler finfina varianter! Länk hittar du till höger i bloggen. Och du, missa inte Lottas härliga adventskalender -varje dag runt 8 på kvällen kommer ett galet fördelaktigt shoppingerbjudande o dessutom har hon fraktfritt! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Jättefint så det är nu bara vänta på kyla och snö , när man var liten var man ute hela dagen och åkte skridskor och sen in i värmen och sätta fötterna på elementet, det var tider det....
Kram från Titti

2014-12-10 @ 10:48:34
URL: http://snowflake64-snowflake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0