Mera jul!

Hej där!
Lika bra att börja med julkorten, eller hur?! Går fortare än man tror...
 
Jag har använt lite av mina fynd på Inkido's outlet i Lindome: kortbas 15*7,5cm, papper, stämpel och svart embossingpulver med guldglitter i. Bara att erkänna, inte behövde jag nåt egentligen men oj vilken lycka att finnas geografiskt nära en så härlig outlet!! =)
 
 Den fina stjärnan är papperslera o form från Marta Stewart, detta har jag köpt av góaste Titti <3 Hon tillverkar julkokt för fullt har jag sett!
 
Liten närbild på det härliga glittret!
 
Min fot är nu i mer hanterbar form, öm som attan med snyggt blåmärke ut över tårna men fullt möjlig att stoppa in i skor igen! Så på måndag blir det tillbaks till normala rutiner igen, dvs jobb. Att döma av mejlkorgen så har jag inga problem att sysselsätta mej =)
 
PS: du har väl inte missat min augustiutmaning hos ELB - distressruta?! Den löper inte ut förrän på söndag!
 
Glada hälsningar, Monica
 

Kommentarer
Postat av: bili

Kul med en outlet, passade ju bra nu när du varit hemma. Och snyggt kort fick du till, bara att lägga på väntan, till det blir dags ;) Trevlig helg kram bibbi

2014-08-29 @ 15:50:46
URL: http://kortfonstret.blogspot.se
Postat av: Onkis

Vilket fint julkort och glittret passade jättebra in på den fina stämpeln.
Skönt att din fot börjar bli bättre.
Kram & ha en trevlig helg!

2014-08-29 @ 16:28:46
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0