Avdammat glitterknep!

Hej på er!
Julkort blir det ett o annat, snart dax att dra igång på högvarv =)
När jag fick ett urvackert kopparfärgat lösglitter av Lotta kom jag att tänka på något av det första  jag lärde mej på kurs för länge sen: dubbelhäftande tejp o glitter = kärlek!
 
Så här blev mitt kort:
 
Stämplar o material kommer från En Liten Butik. Vill du se hur jag fick till glittret kan du kolla >HÄR<.
 
Ha det bäst o glöm inte kolla in Jossans äventyr i Hanoi, tur för en mamma att det finns Facetime <3
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Vilket härligt kort med glitter på. Ja snart är det dags att sätta fart på julkorten så man blir trött på dem sen. Och du frågade om stämpel Lily of the valley dem köper jag från deras webbshop, älskar dem men har rensat bort en hel del för min starr och problem efter stroke så har jag problem med mindre ytor.
Stora Kramar från Titti

Postat av: bili

Snyggt julkort och riktigt snyggt med
glitterränderna :) kram bibbi

2013-10-08 @ 21:23:26
URL: http://kortfonstret.blogspot.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0