Bloghop hos En Liten Butik - vinnare!!!

Tack alla ni som kommenterade så glatt under hela vår Blog Hop!!
Såå kul att se vad ni har för favvostämplar o nu planerar jag en inspirationsturné för egen del: klart jag ska hälsa på i era bloggar o kolla in allt kul ni hittar på!
 
Vinnardax är det också idag: det stora färgpriset presenteras i En Liten Butiks blogg så håll tummen, skutta över och kolla vem den lycklige är.
 
Här i min blogg ska jag ju också presentera en vinnare och Random.org hjälpte mej =)
Kommer ni ihåg: hos mej kunde man vinna de finfina washitejp-stämplarna! Vill du kolla in dem i butiken hittar du dem >HÄR<
 
 
 
Dax för den spännande delen.........Vinnaren..........Hos mej blev det..............
 
 
Stort grattis till
 
"Jättegulligt kort! Själv är jag inte mycket till stämplare men använder ex.vis Allison Krefts (Websters Pages) och Amy Tangerines kameror ibland på mina layouter. Och bokstäver! Det är himla smidigt att stämpla sin titel eller ett "grattis" på ett kort. :)"

 

Hoppas du får användning av stämplarna, de funkar ju finfint på LOs.

För att kunna få ditt pris behöver du registrera dej i ELBs butik om du inte redan är kund.

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Sara s

Grattis Malin/malwa till urläckra stämplar!!!

2013-12-03 @ 17:35:25
URL: http://enuffes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0