Sommarkalas hos Julia

Hej där!
I torsdags var vi på härligt sommarkalas till makens systerdotter som fyllde 12 år. Vi satt i trädgården hela eftermiddagen o kvällen bortskämda med grillspett, Panacotta o jordgubbstårta! Fast inte allt samtidigt förstås...
 
Ett kort till födelsedagsbarnet tillsammans med lite paket blev det så klart!
 
Stämpeln är urläcker tycker jag o kommer från Osmil,ett litet företag som bara brukade synas på Partillemässan när den var igång.
 
Papper o dekorationer kommer från ELB, den lilla mobilcharmen blev alldeles lysande till en liten dam som spenderar en del tid i en sån tänker jag =)
 
Den här sortens vikning bygger härligt i höjd men är inte så finurlig om kortet ska skickas med post. Då blir en origamibox bättre. Har planer på att fixa till en sån också i krokarna, det var ett tag sen jag gjorde det.
 
Ha det gott o njut av den fantastiska sommaren!!!
Kram, Monica
 

Kommentarer
Postat av: linaliten

Vad fint det blev och så effektfullt med den där vikningen! :)
Kanske borde försöka ge mig på att testa en sådan någon gång, jag konmer ju aldrig längre än att vika kortet på mitten. ;)

2013-08-10 @ 07:48:19
URL: http://linaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0