Januariutmaning hos ELB -häng på vettjá!

Denna månaden vill Marja att vi ska inspireras av ett foto från hennes kök. Utmaningen håller på fram till den 31 januari så visst hinner du!
 
Här kommer bilden, en massa möjligheter att inspireras. Mer info om utmaningen hittar du HÄR!
 
 
Jag har gjort ett kort o fångat in glitter, färger och gjort om rådjuret till en ren =) Lite virkning blev det också.
Det är öppet att skapa vad man vill så länge du inspireras av bilden, men nu är det ju just kort jag gör mest så det fick det bli.
 
 
Stjärnorna är gjorda med hjälp av en mask o infärgad Gesso. MezzaNotte/Katja inspirerade mej att ta ett varv om lekplatsen på hundpromenaden: sand blandades i gesso-färgen för att få en kul struktur!
 
 
Nu ser jag fram emot att få se många utmaningsdeltagare bland er pysselvänner!!! =)
 
Kram på er o pyssla lugnt!! // Monica
 

Kommentarer
Postat av: Scrap och Ting

Hejsan! Jag ville bara kika in och tipsa om min nystartade webbutik Scrap och Ting. Scrap och Ting handlar till stor del om scrapbooking men i butiken finns även många andra vackra ting, så som inredning i en gammaldags och romantisk stil.

Varmt välkommen ! :)

PS. Vilken fin tolkning du gjorde ! :)

2013-01-23 @ 18:55:04
URL: http://www.scrapochting.se
Postat av: bili

Snyggt kort. Kul med sand i gesson, kanske man skulle prova någon gång. Fast först kanske jag skall prova bara gesso, har inte skruvat upp den burk jag köpte i dec. kram bibbi

2013-01-24 @ 21:35:35
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Kristina

Vilket härligt kort och riktigt vacker tolkning av bilden! Snyggt jobbat med gesson, så fiffigt med sand i den, stjärnorna blev verkligen vackra! Så söt den glittriga renen är och jag gillar verligen den blå, virkade spetsen!

Tack för härlig inspiration och för fina ord inen hos mig!

Ha en trevlig helg, kramar!

2013-01-25 @ 12:57:08
URL: http://scrapsalig.blogspot.se/
Postat av: Iffa

Gokväll!
Jag håller med dig, fredagen är den absolut bästa dagen, att redan på morgonen veta att det bara är den dagen att jobba, sedan komma hem och veta att man har hela helgen framför sig = underbart!!!
Vilket sött kort det blev utav tolkningen, jättesöt ren och snyggt hur du satt texten!!!
Ha en fin helg!!

2013-01-25 @ 20:46:11
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0