Gummiapan har en skissutmaning!

Skisser är alltid kul att jobba efter o det var en stund sedan jag använde de fina stämplarna från Gummiapan. Bara att sätta igång alltså!
 
Så här ser skissen ut:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer mitt kort:
 
Alla motiven kommer från Gummiapan: robot, knapp o text.
Knapparna sitter på 3D-kuddar o hela den grönprickiga panelen är också upphöjd.
 
Här var jag riktigt finurlig om jag får säja det själv =) Det småprickiga pappret är tunt o skulle bli rätt instabilt om jag använt 3D-kuddar på en så stor yta. Jag har använt två lager pizzakartong istället! Har sina poänger att ha pysselplats i köket nära återvinningen. Är ju inte första gången jag fiskat upp nåt därifrån =)
 
Glada hälsningar, Monica

Kommentarer
Postat av: Jea

Men ÅH! Vilket fint kort! Och så fin roboten blir i blåa nyanser :) Jag har ju alltid tänkt mig honom i grått, men blått var ju jättefint <3

2013-01-12 @ 16:08:46
Postat av: Christina

Så himla fin tolkning av skissen!! Superfint kort!

2013-01-13 @ 10:05:34
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: Lindha

Jättefint kort! Och vad smart att använda pizzakartong för 3D-effekt. *antecknar i tipsboken*

2013-01-13 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0