Sans fina motiv

Två utmaningar deltar jag i med det här kortet. Texten kommer från Sans digishop, en freebie.Härligt, eller hur? Digisar är finurligt bra eftersom de går att ändra i storlek. Här har jag kombinerat tre olika motiv: penselburk, text o hjärthänge.
Första utmaningen innebär att man ska inspireras av den här bilden:
 
 
Blommor o färger+stansad kant har jag plockat med mej från bilden.
Månadens utmaning -februariutmaningen
 
Edit: Hmmm, behöver lära mej att läsa innantill uppenbarligen! Precis som Carina påpekar så kan inte månadsutmaningen kombineras med fler utmaningar...
 
I also take part in the challenge at The Dies to Die for blog: Flower Power Theme + at least one Dies to die for product. The card is quite flowery I think and I've used some dies you find >here<. The cute text is found at Sans digishop, a freebie!
 
Time for my card / dax för mitt kort:
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!
Vilket läckert kort du gjort och stämpelmotivet så fint.Ser däremot att du bidrar i två utmaningar vilket vi hos Månadens Utmaning inte godkänner.Tråkigt tycker jag men vi måste hålla oss till de regler som vi bestämt.Hoppas att du kan vara med någon annan gång.

2013-02-20 @ 07:01:54
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Pops

Hi sweetie this is a fabulous creation, thank you for joining us at Dies to die for challenge this time, huggles Pops x x x

2013-02-24 @ 13:40:19
URL: http://popscards.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0