Dopkort till liten dam

Hej på er!
Idag bloggar jag hos En Liten Butik. Skutta gärna över o kolla men missa då inte den nya februariutmaningen <3
Jag ska göra ett inspirationskort så småningom. Just nu lutar det åt att jag då använder lodrät rad längst åt höger.
 
Dopkortet då? Kommer här:
 
Porten hålls stängd genom att snörena korsas runt hjärtbradsen.
 
 
 
Kortets insida blev så här med datum o plats för en hälsning.
 
 
Mallen jag använt är ett modifierat sagoslott från Sandras Scrapsels.
 

Kommentarer
Postat av: bili

Så läckert och kul med annorlunda kortmodell :)
Här ser man dies man skulle vilja ha ;
Ska skutta över till butiken. kram bibbi

2013-02-05 @ 16:26:32
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej!
Vilka fina alster!
Här hittar jag ju massa inspiration :-)
Mvh:
Linda

2013-02-11 @ 11:27:20
URL: http://loppfrokenspysselrum.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0