En tag är Bildmålarnas septemberutmaning

Hej på er!
Nu är jag tillbaks från härlig Rhodosvecka o livet börjar hitta tillbaks till vanliga rutiner igen. Dax att uppdatera bloggen alltså =)
 
Bildmålarnas septemberutmaning går ut på att ha med en tag nånstans på kortet. Jga har valt att lägga min nästan dold bakom motivet. Tagen är utdragbar och kommer att förses med en text när jag vet vem kortet ska till.
 
Färgläggningen blev med distressrefiller och pensel den här gången. Just Bildmålarnas motiv blir finast så tycker jag.
 
 
 
Blidmålarnas utmaningsblogg hittar du HÄR!

Kommentarer
Postat av: Madame Ink

Vilket gulligt kort och tagen ser ut att vara väldigt fin, är det en die kanske?

2012-10-02 @ 21:40:09
URL: http://cravingsofastampaholic.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0