Målartejp är kul grejer!!!

Alldeles nyss utmanade jag mina DT-kollegor med att skapa något med mosaikeffekt. Själv gjorde jag en bakgrund med hjälp av målartejp som jag hittat i finurliga Saras blogg, Sagam på nätet. Vill du veta hur hon (och jag =) gjort så kolla HÄR!
 
Kortet är ett Pocket-card, bara 10*10cm. Kul format o inspirationen är från San o Madame Ink, två av mina DT-kollegor som gör en hel del såna här kort.
 
Den härligt gröna "dra-ut-anordningen" kommer från min samling av bra-att ha-grejer =)
 
 
 
Den goa tulpankaninenoch texten hittar du hos Stämpelkällan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bili

Snyggt kort och en härlig effekt med mosaikyta. kram bibbi

2012-10-08 @ 13:08:48
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Anonym

Va många fina kort du gjort sen jag kikade in sist. Älskar bra att ha grejer:) Rhodos härligt, jag hörde att ni var i Tyskland, där ser man man kan inte lita på allt man hör:)
Ha en fin vecka.
Höstkramar/
Berit

2012-10-08 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0