ATC-premiär!!

ATC är denna veckas projekt i Stämpelkällans blogg.
 
Så här beskrivs det hela:
ATC betyder Artist Trading Cards, det är konstnärliga samlarbilder med ett fast mått på 2,5x3,5 inches och omvandlat till centimeter blir det 6,4x8,9 cm. ATC-kort får inte säljas, de får bara bytas eller ges bort.

ATC-kort delas in i följande kategorier:
-unika (det finns bara ett kort)
-editioner (helt set med identiska kort)
-serier(samma tema men inte likadana)
 
Ursprunget är såna där samlarbilder med Hockeyspelare o filmstjärnor =)
 
Jag gjorde en serie på jultema:
 
Kul att jobba med en så liten yta men jag har inte riktigt klurat ut hur jag ska använda dem. Bara att spara, nja... Kanske kan de få bli en dekoration på ett större kort eller så får de följa med nån blomma jag ger bort kring jul.
Har du nån bra idé?
 
Kram, Monica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0