Stansa är kul!!

Jag har en förmåga att bli förälskad i diverse stansar och dies som jag inte alltid är lika flitig att använda.... Men ibland blir det mer än vanligt: det här kortet är bara stansat!
I vanlig ordning var jag ute i sista stund o min assistent när det kniper, dottern, var på vift. I nöden prövas vännen: jag fick kalla in extrapersonal från knäna helt enkelt. 20-årige sonens kommentar när an satt o vevade fram små rosa bokstäver -det här känns inte helt manligt!
Mottagaren var nöjd, inte minst på grund av den oväntade bokstavsmakaren =)


Kommentarer
Postat av: Muffin

Så fint! Söt nalle och kul med annorlunda form på kortet.

Såg inga killar alls i simfötter i Grekland - synd, det hade varit kul! :D

Tack för alla dina goa kommentarer hos mig, jag blir jätteglad varje gång.

Kram på dig!

Svar: Är dålig på att använda mina stansar ibland men här fick de jobba =)
Monica =)

2012-06-18 @ 19:09:04
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0