En finurlig låda

Denna vecka var vårt uppdrag att visa smyckeaskar i Stämpelkällans blogg. Jag gav mej på en lådkonstruktion som jag sneglat på rätt länge.....verkade bara lite trixig. Men det gick fint o så svårt var det inte =)

När man öppnar lådan finns det tre små tråg att lägga saker i. Kul som presentlåda, men var den här lådan blir av är redan löst!! Perfekt till mina öronhängen sa dottern o så får det så klart bli =)

Nu ska jag ge mig på lite nya motiv från Stämpelkällan.....Japps, nytt stämpelsläpp på gång!!! Det är en massa urfina motiv, men än så länge är det lite hemligt. Den som väntar på nåt gott....

Under tiden är det en bra idé att skutta över i bloggen o kolla in fler läckra lådor! Dessutom har bloggen fått en ansiktslyftning o är superfin! Du har väl sett att det finns en hel del tutorials o dessutom en massa skissinspiration -kolla in flikarna längst upp.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alldeles ljuvlig låda, passar perfekt till örhängen ju:)

Nu kommer det kanske snart påskkort på min blogg, nu skall det börjas med pysslet. Kul

Ha det gott. /

Berit

2012-02-12 @ 19:44:51
Postat av: Muffin

Så avancerat!! Jättefin!

2012-02-28 @ 20:01:45
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0