Har allt grejat fast jag inte bloggat....Och du missar väl inte julutmaningen?!!

Här kommer en hel gäng grejer jag gjort för Stämpelkällan.
Första kortet är som inspiration till julutmaningen -den har du väl inte missat?!
Än är det tid: den 16e dec är sista dag att delta. Skulle du inte ha nåt motiv från just Stämpelkällan hittar du en finfin tomte som är månadens Freebie =) Tomten finns i bloggen, på högersidan en liten bit ner.
Nyfiken att veta mer förutom att första pris är ett presentkort på hela 500kr? Kolla HÄR!
 
 
Ibland är det skönt att göra nåt som inte är jul även om det är december.....Fast motivet är faktiskt lite juligt i alla fall - den ingår i årets jul-släpp o kollar du noga ser du att tjejen äter på en pepparkaka =)
Det lilla syetuiet är ett hotellrumsfynd -det finns bra-att-ha-grejer överallt =)
 
 
Det här är i alla fall traditionellt juligt så det räcker o blir över!! Banderollen o granen ingår också bland de senaste motiven o de är superfina om du frågar mej!!
 
 
Choklad är aldrig fel -här en god, mörk choklad i julomslag. Perfekt att ge bort istället för eller varför inte tillsammans med en blomma!
 
 
En av de tre renarna fick pryda chokladen, de är mina absoluta favoriter allihop!!!
 
Önskar dej en härlig helg // Monica

Kommentarer
Postat av: Inga

Jättefina saker du gjort!
Var hittar jag den freeben?
Kram Inga

2012-12-14 @ 21:24:21
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0