Killar gillar datorer = sant



Stämpelkällan släpper 96 nya stämplar idag!!!
En ruskigt massa motiv att bli förälskad i =)
Om du gör en beställning innan den 15e september är du med i en lottdragning där vinsten är att få tillbaks kostnaden för beställningen. Vore väl inte så dumt?!!

Ett av de nya motiven är Kille vid datorn. Jag har gjort ett kort efter månadens skiss på Svensk Scrapbooking.Grattistexten är också ny. 

Jag har limmat dit lite skrivbordstangenter o en bild på datorkretsar för att komma i rätt stämning =)

Vill du kolla in vad mina DT-kollegor hittat på med de nya motiven så skutta snabbt över till bloggen!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad fiffigt att använda tagenter från ett gammalt tagentbord.. Vad fick dig idéen?



Fin blog kika gärna in i båda mina bloggar..

2011-09-08 @ 18:16:58
URL: http://surpricebox.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0