Fler födelsedagar!

Det mesta jag gör, förutom i jultider förstås, är födelsedagskort. Men de å andra sidan kan ju varieras hur mycket som helst!

Här har jag maskat träd o hus o satt äpplekorg o småsvampar på 3D-kuddar. Texten är stämplad på ett bomullsband. Själva motiven är färglagda med Distressrefillers o pensel. Lite lack finns det på prickar o skorsten.

Den här goa draken har San ritat! Just detta motivet kommer från Stämpelkällan men hon har också en egen digishop väl värd att besöka! Har ju sina poänger med digisar bortsett från att man inte kan stämpla dem över flera material. De är ju t ex väldigt mycket billigare =)

En närbild på den söta draken. Jag har använt en slags prickteknik med Copicspennor + blendern. Blev lite kul!

Fler tekniktest: här har jag stämplat flera olika motiv direkt på CS med en nyansnära distressdyna. Kul att testa lite för mej nya varianter. Det är inspirerande att utmana sig själv lite ibland!

Alla motiv på de här två korten hittar du hos Stämpelkällan. Finns en massa nya motiv där o även en rea-flik med 50% av ordinarie pris...fyndvarning helt enkelt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Helt underbar drake, tänk att var liten och få ett så härligt kort.

Hälsn Berit

2011-09-28 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0