San har en utmaning!

San har en härlig liten Digishop i sin blogg. Just nu är det nya motiv på gång! Närmare bestämt nu på fredag den 14e - hela 10 nya motiv!!
Inför detta har hon en liten utmaning: skapa något med ett av hennes motiv så lottar hon ut hela det nya släppet till en av deltagarna =)
Jag som vet hur fina motiv hon tecknar tänker att det blir en massa härliga motiv!! Hon ligger ju också bakom flera av Stämpelkällans goa figurer.
Om du nu inte har nån av hennes digisar så är det bara att scrolla neråt i hennes blogg: varannan fredag bussar hon på en freebie, denna gång en charmig enhörning.
Jag har gjort ett födelsedagskort till min svägerska med Sans goa tjej uppkrupen i en fåtölj. Höstmys helt enkelt!!

Den lilla tagen kan man dra ut och läsa en hälsning.

Insidan har en utstansad blomma med en del av textstämpel från Stämpelkällan.


Önskar dej en härlig vecka!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt kort, önskar nästan jag vore en svägerska:)

Hösthälsningar ha en härlig vecka du också/ Berit.

2011-10-10 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0