Loppis!!!

Härlig start på lördagen: en gäng pysslare hade ordnat loppis i Göteborg. Mysigt! Träffade både Ingrid o Sara -kul att ses nån gång då och då o inte bara kolla i bloggarna =)
Med mig var svägerskan Lotta o Brorsdotter Maja. Maja var nästan värst på att shoppa, blir dyrt för brorsan framåt kasn jag tänka!! Fanns ju massa små stämplar, glitter o vackra pennor som passar en liten dam på 6 år <3
Lite fynd blev det för mej också.... Lotta gick inte heller hem tomhänt -detta är onekligen en materialsport =)


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Kul att ni tittade in en sväng på loppisen! Jag blev av med en del, men å andra sidan köpte jag lite annat från andra säljare, så det blev nog nästan plus minus noll ... :-)



Ha en bra fortsättning på helgen!

2011-10-22 @ 17:17:32
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0