Julkort

Hög tid att fixa till julkorten om det inte ska bli hets på slutet....Fast det blir det ju alltid, lite av charmen med det hela försöker jag trösta mej med =)
Här kommer ett kort helt utan text. Så brukar det aldrig bli men nån gång ska ju vara den första. Å andra sidan funkar kortet fint till glögg-events också!

När är det förresten okey att börja dricka glögg?! Dels är det ju så gott o dessutom varmt  o med hög mysfaktor...Hur länge till behöver man vänta?!!

Blommor gillar jag men det blir inte alltid att jag använder dem -ofta "fel färg" på de jag har. Så vad gör man? Jo, fixar egna! Dessa två är fixade med hjälp av tålamod, lim o två Retroflower-punchar.

Lucian hittar du hos Stämpelkällan o till kortet har jag använt en skiss som Bili gjort. Skissen kommer från vår Sketch Book som alla DTs bidrar till.

Önskar dej en gó fortsättning på veckan // Monica


Kommentarer
Postat av: bili

Kul att se någon annan använda samma skiss :) Fint kort, söt lucia. Kanske bäst att börja med julkorten snart så man hinner ;) kram bibbi

2011-10-19 @ 21:23:11
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: bili

Glömde säga...ursnygga blommor, kan man gå på kurs hos dej???? och du, vänta med glöggen, godare i december ;) kram bibbi

2011-10-19 @ 21:25:02
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har läst om flera stycken som redan smakat på årets glögg, så inte behöver du vänta om du inte vill:)jag tror faktiskt att den smakar detsamma när sjutton man än dricker den, fast jag kan ha fel:)

ha det gott i höstrusket.

Hälsn Berit

2011-10-19 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0