En hÄngla-tjej

En gó liten dam fyller 80 och hon har ett stort hjärta, finns till hands för alla. Tre söner har hon, men har funnits till hands för många fler. Hon har rest mycket o har kopplingar till flera länder på lite olika sätt. Beställaren berättade ocså att hon sytt hennes brudklänning!
Så här blev min variant för att matcha upp detta:


Färglagt har jag gjort med mina Copics. Har lagt 3D-lack på hjärtanen i korgen. Hjärtraden kommer från Stämpelkällan o (tyg)saxen från Artic Sisters. hÄnglatjejen har fått en liten näsa o glad mun!

De härligt gamla väskorna kommer från Vilda. Min tanke är också att barnen nedanför namnet får symbolisera sönerna.
En gäng stansade figurer har jag också använt. Det är en av mina senaste ambitioner att använda dem lite mer. Har ju onekligen en gäng....=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0