Mamma har fyllt år!!


Min mamma är en stor inspirationskälla när det gäller att ta hand om sig själv!! Hon tränar i massor o äter klokt mest hela tiden. Ska kanske tilläggas att hon är lite bortskämd också....min pappa lagar oftast maten o det blir väääldigt gott! Han är dessutom en fena på att baka surdegsbröd =)
Fast det finns en sak till som min mamma är fantastiskt bra på: både att baka o äta tårta!!! Fattar inte att det går i så mycket tårta i den lilla kroppen! Men livet ska njutas hinkvis, eller hur?



"Vera i badtunna" tänker jag är ett passande motiv till alla som verkligen tar tillvara livets goda! Apropå det som är gott: jag är fullständigt förälskad i mitt nya Donut-tejp! För att få skummet att bli lite fluffigare har jag använt Fluffy Velvet som jag värmt med min eminenta embossingpistol. (tack pappa!)

På insidan fixade jag till en biljettficka. Grattistexterna precis som Vera kommer från Stämpelkällan.

Soliga hälsningar från mej =)


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh donuttejpen är helt fantastisk, helt i min smak!!

Kramar Julia

2011-05-08 @ 10:43:16
URL: http://mittlivsombengal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0