Utmaning hos Pysselmyran: en ficka!

Veckans utmaning ska alltså innehålla en ficka. Min lilla Post-it-block-hållare har en ficka för att hålla själva blocket på plats så den blir min tolkning av utmaningen =)
Pysselmyrans blogg

Jag har gjort blockhållaren precis som ett Easel-kort. Kul att greja i det lilla formatet ibland!

Motivet kommer från Stämpelkällan.

 

Svärmor kom precis förbi i det fantastiskt soliga vädret. Efter en kopp kaffe i uterummet så fick blocket följa med henne hem =)

Nu kallar tvättmaskinen.....


Kommentarer
Postat av: mia

Vad fint det blev!!

Nä jag har inte provat det än! Blev lite osäker på hur jag skulle skära. Du kanske kan göra en tutorial!! :D

kram//mia

2011-03-05 @ 18:40:28
URL: http://mias-mix.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lite avis blev jag allt! På det fina blocket och kaffet, men inte tvättmaskinen-delen:)Jättefint block och motivet är så gulligt. Jag gillar bågarna med!

kram kram

2011-03-06 @ 13:58:57
Postat av: Sara-SaGam

Vilka goda bullar du gjort i tidgare inlägg. JAg rusade till stämpelkällan och hoppas på tur nu! HAr inte hunnit med veckans bidrag med ficka, men gillar din tolkning!

2011-03-06 @ 20:51:30
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0