Kalorifri tårta!

I går hade vi tema bakelse i Stämpelkällans blogg. Jag passade på att göra ett sånt där Easel-kort med tårta o ljus som jag sett lite överallt. Kul var det så det lär bli fler!

Här är kortet stängt, knyts ihop med en rosett. Mitt fina rosett-tejp fick också vara med!

Nu ser man att det är ett Easel-kort! Jga valde att bara ha ett ljus i min tårta så jag fäste det med en bandögla. Har man fler ljus gör man en liten låda för dem o fäster den med tejp eller nåt istället.

 

Ljuset på plats men lite snett ser jag =)

 

Närbild på den goa älvan! Både hon och texten kommer från Stämpelkällan. Tycker det blir så fint att lägga krackelerande lack o glitter på vingarna.

 

Om du nu blir sugen på fler bakelser så kan du skutta över till Stämpelkällans blogg! Där finns både muffins o tårtbit med plats för en liten present dessutom =)

Har du förresten sett att Stämpelkällan söker en hel gäng nya gästdesigners??!

 

Sommarhälsningar, Monica


Kommentarer
Postat av: mia

Vilket Nice kort du har gjort!! Verkligen annorlunda!

Tack för din kommentar på min sida! Armbandet är ett mönster jag fick på köpet när jag började prenumerera på en smyckestidning.

Jag kan skicka det till dig om du vill!!

Kramizz//mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0