Chans att vinna "veckans stämpel"!!!

God lördagsmorgon!
Hos mej är solen på gång men det är -12 grader ute. Brrrr...
I stämpelkällans blogg är det utlottning varje fredag. Fram till dragningen på söndag kan man kommentera för att ha en vinstchans.
Denna vecka är jag involverad i det hela. Ängel med aura är motivet och så här blev mitt kort:


Glöm inte att skutta över till bloggen och kommentera under fredagsinlägget!! Där kan du också se de övriga tjejernas varianter. Spännande att samma motiv kan bli så olika =)

På måndag o tisdag får du också skutta över till Stämpelkällan-bloggen. Då är det min tur att fixa till skiss o lite tips. Kan behöva lite glada kommentarer o hejjarop för det där är nya o rätt vingliga områden för mej...=P


Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Tack snälla du! Ja, det ska bli jättekul att få skapa ihop. Har nästan inte kunnat slita mig från stämplarna som kom hem. Har faktiskt redan gjort 3 st kort som så småningom ska upp i bloggen de veckor som vårt Team ska inspirera:)

Ha en fortsatt skön söndag.

Kram Tesa

2011-02-13 @ 15:43:34
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0