Nu är det julkort i massor som gäller!!!

Det där med att vara ute i god tid....räkna inte med mej =)
Här ar det pysselprylar över hela köket o små rester av tejp på hela familjens sockar..... Lim har jag högt o lågt men kul är det!!
Vill du kolla hur det blev?

Korten är 10*15 o utan så mycket utstickande dekosar eftersom de ska med post till England.

Den här konfunderade tomten hittar du bland Sans härliga bilder i hennes Digi-shop.
Etiketten hittar du hos Miss Cutiepie.

Dessa goa nissar hittar du hos Carina. Texten är från Stämpelkällan.

Pingvin från Osmil, text från Stämpelkällan.

Den här lilla nakna nissen med stort hjärta är Dr Nina mamma till.

 

Detta är en av Sans härliga julpinglor. Visst är hon en riktig karamell?!!

En liten närmare koll på denna lilla jul-babe =)

Önskar er en härlig vecka o glöm inte att även om det är intensivt så är det GLAD-stress det rör sig om. För det har min mamma sagt o då är det så!!! =)

Kram, Monica




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses va många julkort här var, jobbar hårt? Snygga är dom iallafall. Julkulan har jag köpt i butiken småttogott i U-a. Har ingen webbshop, men jag tror att dom kan skicka ändå om man mailar eller ringer. Du kan maila till denna butik, dom jobbar tillsammans i butiken, och fråga om hon kan skicka. http://www.mariesscrapstudio.se/ kram bibbi

2011-12-04 @ 22:15:42
Postat av: Anonym

Tjohoo!



Japp julpinglan är en riktig snygging.

Ha,ha ja jag gillar GLAD-stress mycket din mamma har nog rätt:)

Snöig tisdagskram. Berit

2011-12-06 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0