Sommarutmaning hos Molly!

Nu har jag gett mig på uppdrag nr 2: att inspireras av en Odd Molly-klänning. Jag har tänkt klänning, röda blommor o volang, somrigt o färgstarkt!!
Mollys scrapbooking hittar du HÄR!



Stämpeln med tre blommor jag använt till bakgrund hittar du hos Stämpelkällan till halva priset just nu =) Texten kommer också därifrån, men inte i "rea-hörnan".



Den góa kalaspinglan med prickig vippkjol har San ritat! Du hittar den tillsammans med en hel gäng fina figurer i hennes Digishop.

Kommentarer
Postat av: mia

1ättefint!! Lite Betty Boop-stuk på henne! :-)

Postat av: bili

Vilket härligt färgsprakande kort :) Snyggt helt enkelt. Och en egen liten pebbles. kramar bibbi

2011-08-07 @ 15:33:22
URL: http://kortfonstret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0