Snart Påskhelg!!!

Har du sett påskutmaningen på Stämpelkällans blogg?? Gäller att skapa nåt påskinspirerat i färgerna gult o lila. Fram till midnatt den 28e april har du på dej o vinst är ett presentkort på 500kr =)
Inga motiv från Stämpelkällan? Kolla in webshoppen -finns massa kul där!!

Senaste äventyr "min DT-grupp" satte klorna i var att göra en liten fågelholk med påsktema. Kul att se hur olika resultatet blir fast man använder samma mall!
Så här blev mitt hus:

Vill du testa att göra ett eget hus? Länk till mallen finns i Stämpelkällans blogg/veckans projekt. Funkar också att googla (Nichole Heady, bird box). Vad gjorde man före Google??! =)

Njut av solen -det gör jag!!! Kram, Monica




Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Så gulligt :)

2011-04-18 @ 23:37:14
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag fick det gulliga<3<3<3:)

2011-05-01 @ 16:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0