Tomte-älva



Detta är två av Sans motiv som finns hos Stämpelkällan. Hennes älvor är jättemysiga tycker jag!!

Denna gången har jag gått loss ordentligt bland mina små burkar =) Har ju shoppat en massa finurliga saker jag glömmer att använda allt som oftast. Fast jag tror inte jag är den enda med bra-att-ha-prylar som torkar in....Vad har du som du glömt att använda?

Ja,ja...stickles blev det, crackle accents och chrystal snow. Premiär för den sistnämnda burken. Blev jättefint tycker jag!! (på kanten av mössa och rock)



Den lilla älvan är färglagd med Promarkers bortsett från vingarna. Där blev det Tombowpennor istället. En liten närbild får det väl bli också!



Ha en bra vecka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0