Triss i skissutmaning!

Tre tjejer har fixat till varsin skissutmaning i sina bloggar. De samkör dem och deadline är i kväll vid midnatt. Japps, åter igen i tid men inte i god tid =)

Jag lyckades dessutom strula till det lite då jag missade att en av tjejerna uppgett att det skulle vara ett julkort...enda kortet som INTE var just det gjorde jag efter hennes skiss såklart! Fick alltså bli ett fjärde kort =)

Här kommer de:

Onkis
skiss




Snojbis skiss:



Här skulle det vara ett julkort och nåt turkost skulle vara med.




Olsis skiss:





Redan i morgon har tjejerna lovat att blogga vinnarna!! Spännande =)

Oavsett så är det kul just att jobba efter skisser tycker jag. Blir liksom en extra knorr på skapandet!

Dessa tre tjejer visar upp en massa fint i sina bloggar, så skutta över och kolla!! Jag har länkat deras namn.

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Tack för dina fina bidrag.

Kul att du deltar i vår utmaning.

Ha en mysig 1:a advent :)

Lisa

2010-11-27 @ 23:18:49
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: onkis

Vilka härliga julkort!

Kul att du vill vara med.

Lycka till!!

2010-11-28 @ 06:29:22
URL: http://onkis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0