Veckans skiss hos Fruarna Lilja

Gillar veckans skiss massor!! Den kommer jag att använda fler gånger.

Kortet är till min brorsdotter Maja som fyller 5 år idag. Vi är nyss hemkomna från firande och tårtätande, mätta som bara den!!! Huvudpersonen själv somnade före tårtan =) Så kan det bli när man firat hela dagen.

Motivet, en "fölsegris", är från Skogstokiga. Motivet är delvis uppbyggt med hjälp av 3D-kuddar (lilla bilden är klickbar) Ger en rätt kul effekt tycker jag.



Här hittar ni tjejernas sida: http://fruarnalilja.se/





Majas lillebror Filip fyllde 2 år förra helgen så vi firade honom samtidigt. Han är grym på att prata och älskar att lära sig fraser att retas med. Hans pappa (min lillebror) tycker också detta är väldigt roligt... Det hela innebär att när jag är i närheten av Filip får jag med jämna mellanrum höra att "Monica har ingen Slice"!!! (det har hans mamma) Rackarns unge!!!

Hans stora intresse i livet är bilar så motiv på hans kort var ju inte så svårt! Får tilläggas att den unge mannen blev rätt nöjd =)







Ytterligare ett födelsedagsbarn har vi firat idag: min svärfar!

Så här blev hans kort:



Idén har jag stulit från min svägerska Lotta!! Här hittar du hennes blogg: http://lottasdesign.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka underbara kort du har gjort! Speciellt tvåan och ettan blev mina stora favoriter!!!!



SV: Jag tycker helt klart att du ska testa copics. Jag älskar mina, det som du säger stämmer mycket. Om man gillar PM så kommer man att gilla copics ännu mera.

2010-03-15 @ 06:54:27
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Svägerskan

Tack så jättemycket för dom fina korten. Jag har inte vågat å ha dom inne i barnens rum utan jag har satt dom i mitt pysselrum istället :)) Tycker att dom passar där, får kanske lite inspiration...

2010-03-18 @ 21:11:28
URL: http://lottasdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0