Skiss hos Fruarna Lilja + del 2 av Flash your Freebies hos Pollycraft

Fruarna Lilja har så härliga skisser att utmanas av!
Så här ser denna veckas skiss ut:




Vill du kolla in allt fint hos Fruarna Lilja hittar du direktlänk till dem om du scrollar ner lite i min sidebar =)

Del två i utmaningen hos Pollycraft är att använda det motiv man fick i den första utmaningen + att använda färgen grön.
Här hittar du dit:
http://pollycraftdesigns.blogspot.com/


Jag har äntligen kollat vår skrivare o insåg att den klarar att printa ut på akvarellpapper!! Hur bra som helst!!! =)
Så nu har Distressrefillers kommit fram igen. Fast det tar onekligen en stund att penselmåla....men kul är det!

Så här blev kortet:



Sköldpaddorna glittrar vackert efter en ordentlig dusch av Perfect Pearl. Den nedre blomman + kanten runt "sköldpaddsrutan" har fått en kant av Stickles, Diamond om jag kommer ihåg rätt.
Sköldisarna o gräset är satta på 3D-kuddar.



Det regnar fortfarande så nu ska jag ge mig i kast med denna veckans utmaning hos Pysselmyran =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken sötnos till sköldpadda! <3 Och vilket fint kort! <3 <3

2010-07-30 @ 15:33:17
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Linda

Så söt skölpadda:)

Vad använder du för akvarellpapper??200G??

och vad har du för skrivare?.

Jag försöker skriva ut på 200g papper med en canon fotoskrivare men det går inte:( det går att printa men färgen tränger inte ner i pappret så blir bara kladd när man ska färglägga:(

2010-08-16 @ 12:06:16
URL: http://www.lindaspysselsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0