Missat julkort...

Jag har fotograferat julkorten med lite olika kameror så risken finns att det dyker upp ytterligare nåt....

Gillar den här snöflingetjejen massor!!! Hon kommer från Eat Cake Graphics och är färglagd med Promarkers.






Hade ett kort till jag inte bloggat kom jag på =)

Mottagaren är en glad 50-åring och önskemålen från beställaren var helt enkelt "må gott" och färgstarkt! Var inte så svårt att välja den härliga bad-damen från Prickiform...


Här i Mölnlycke är det fortsatt vinter. Sååå vackert när solen lyser på allt det vita och hela världen glittrar!!!
Men oj vad kallt det är... jag tror vi satte nytt hastighetsrekord på promenaden till makens syrra med familj idag. -10 grader trots sol. Brrrrr!

I morgon är tanken att jag och väninna ska frossa på de sista muffinsarna från julen samtidigt som vi bestämmer oss för vilka Friskis-pass vi ska ge oss på...gäller ju att gotta sig in i det sista =) =)
Nu har mina undanflykter tagit slut (de var många...) och till och med jag har insett att det inte räcker med att bara ÄGA kortet... blir säkert bra det här intalar jag mig!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga kort du har gjort!



Och lycka till med det "nya livet"!!

2010-01-10 @ 11:45:40
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com
Postat av: S

2010-01-11 @ 22:09:12
Postat av: Svägerskan

Hallojsan! Gillar din bakgrund på julkortet. Måste låna den till jul :)

Vi hörs.

2010-01-11 @ 22:11:51
URL: http://lottasdesign.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Inola

God fortsättning på det nya året! Visst är den badande damen från Prickiform festlig, det blev ju ett jättebra 50-årskort! Klart du ska virka en sjal - det behövs nu i kylan, lycka till!

2010-01-11 @ 22:53:03
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0