Boxning och katter

Först ut ett kort till Micke som har boxning som sitt stora intresse.
Så här landade det:



Gillar min nya stjärn-die massor!!



Arne är min morbror och han fyller 80 år! Egentligen är väl hundar det han haft mest, men en och annan katt har också funnits. De hade bl a en Rex som jag var fascinerad av som liten: den såg permanentad ut =)



Den nya Marta Stewart-punchen är fin tycker jag: gillar när man kan böja ut vingarna på fjärilarna!!

Höll färgtonerna lite dämpade så det inte skulle bli för snuttigt, men lite 3D-lack på blommor och fjärilar blev det.

Hade en annan blomma från början, en gjord med hjälp av stans och boksidor men den hade inte funkat att skickas på posten. Skalpell är bra till mycket... Har ett sånt projekt till: fått fel stavning. Blir inte helt lätt att fixa men nåt får jag hitta på. Är inte alltid bra med lim som biter ordentligt =)



Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Vad bra det blev med fjärilsstansen!! Super med lite inspiration. Vi hörs.

2010-02-08 @ 21:14:01
URL: http://lottasdesign.blogg.se/
Postat av: Nanna

Oj, har du använt stämplar till texten på sista kortet här, eller har du så vacker handstil?

2010-02-21 @ 17:17:11
URL: http://pysselsystrar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0