Jessica 10 år

Glad Påsk på er!!!!!

Vädret har varit alldeles fantastiskt idag. Jag har suttit en lång stund på altanen och solat näsan....hur härligt som helst!! =)


Här kommer ett kort med ett av mina favoritmotiv. Jag tycker många av Stämpelbodens älvor är sååå fina. Eländigt värre att de nu avvecklar sin verksamhet. (fast jag har allt samlat på mej en del motiv därifrån...=)




Älvan sitter på 3D-kuddar och har fått lackade vingar. En massa glitterpenna har hon i håret men det brukar aldrig synas på bild.Finns glitter på blommorna och krackelerande lack på bladen också. Igen har jag torrembossat lite silvrig bastuisolering. Är så nöjd att jag lyckades rädda lite sånt från soptunnan =)
I den upphöjda cirkeln kan man roa sig med att rassla runt en massa glitter och stjärnor.

På insidan har jag stämplat fjärilar med ofärgad dyna och färgat in dem med torr-chalks. Tanken är att man ska skriva rakt över dem.

Nu ska jag baka tårtor till i morgon!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket fint kort du har gjort! Kram på dig!

2010-04-04 @ 14:12:34
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0